Фарбування крила є локальним ремонтом кузова машини. Сама процедура фарбування крила не є дуже складним, якщо рухатися в правильному порядку дій і дотримуватися всіх інструкцій.
Відразу необхідно визначити необхідні ресурси і матеріали: з устаткування потрібні споттер, обдувний пістолет і шліфувальна машина; з розхідників: ґрунтовка, шпаклівка, зачистні кола, знежирювач.

Етапи фарбування крила

Початковим етапом фарбування крила буде миття автомобіля. Важливий момент-ніші коліс. Машина повинна бути чистою, тільки так вдасться заощадити сили та час у наступних кроках.

У майбутньому машину доведеться покрити поліетиленом для маскування. Справа в тому, що вона має неприємну властивість — будь-які краплі води залишать розлучення, які прибирати доведеться лише поліруванням. Виходячи з цього, машина має бути насухо витерта. Так як ремонт і фарбування крила міцно пов’язані протягом усього процесу роботи, необхідно дивитися в майбутнє і, починаючи з початкових етапів, виконувати дії зі спрощення і підвищення якості на наступних кроках.
Спочатку доведеться зняти деякі елементи: гумові ущільнення, замкову маску, оббивку дверей, дверні ручки, звільнити одну сторону переднього бампера.
Наступними будуть підкрилок та колесо, оскільки саме в цьому місці відбуватиметься рихтування.

Ремонт крила

На тій ділянці проводиться рихтування. Потім треба на зачищених елементах автомобіля збити ризику від кола Р60, колами для ексцентрикової шліфувальної машини градацією Р120.
І лише потім йде шпаклювання, після чого обов’язково відбувається нанесення ґрунту. Важливо видалити пил та знежирювати. Як ґрунт висохне, проводиться його шліфування.

На цьому ремонт закінчується і далі йде фарбування крила.

Фарбування крила та його особливості

Насамперед забирається пил і все знежирюється, потім машина заклеюється під фарбування, а колеса вкриваються пакетами. Все маскується. Якщо потрапила вода, потрібно все витерти. На місці краплі обов’язково знову все знежирити.
Фарбування крила займе трохи часу. Рухатися потрібно плавно, а фарбу наносити щільно. Як тільки фарба підсохне, потрібно перевірити крило на недофарб.
Коли всі неприємні моменти усунуть, можна переходити до лакування. Лак має бути нанесений на всі деталі. Процес проходить у 2-3 підходи з перервою у 15 хвилин.

Наступний крок – полірування крила . Нехай автомобіль постоїть 13-15 годин. Після чого можна вже починати. Проводиться легке шліфування, щоб прибрати весь пил та вологу, а потім уже полірування. Головне видалити розлучення поліролі.
Ремонт та фарбування крила вимагають дотримання певних правил. Інакше результат може не порадувати власника. Важливо виконати все відповідно до техніки безпеки та звертати увагу на пил, вологу та інші фактори, які можуть звести роботу нанівець.

ДІЗНАТИСЯ ВАРТІСТЬ ФАРБУВАННЯ КРИЛА В НАШОМУ СТО

Заявка у WhatsApp / Viber

Надішліть нам заявку з фото та отримайте прорахунок фіксованої вартості ремонту вашого авто.

Меню